Branded Content

Met branded content bewijs je jezelf als autoriteit of kennispartner. Door kennis te delen en oplossingen aan te dragen ben je echt van toegevoegde waarde. Een uitstekend bindmiddel.

Unieke mogelijkheden

Je kan via am:media op diverse manieren met je doelgroep in contact komen om kennis te delen of je bedrijf te promoten. Een peiling of advertorial op am:web? Adressen huren voor speciale acties? Een blog, dossier of bijvoorbeeld een video of whitepaper over je product of dienst? Het kan allemaal.

Blog

Een blogbericht, denk aan een artikel, recensie, stelling, prijsvraag, onderzoeksresultaten of productintroductie op een blog. Een groot voordeel is de grote redactionele vrijheid in onderwerpkeuze en insteek. Bovendien doe je live marktonderzoek en stel je je kwetsbaar op.



Voordelen


  • Grote redactionele vrijheid

  • Open dialoog met uw doelgroep

  • Thoughtleaderschip (autoriteit, kennispartner)

  • Uitnodigingen voor overige publicaties en als spreker op events mogelijk tot gevolg

  • Marktonderzoek

  • Houdt de doelgroep betrokken

Voorbeeld
Webog van Jaap Ouddijk: Adaptietijd, een factor van belang

Whitepaper

Op zoek naar leads? Een whitepaper helpt professionals in de besluitvorming rond een specifiek probleem. De paper bevat de oplossing van dat specifieke probleem en geen of zeer beperkte commerciële boodschap. am:media biedt de mogelijkheid een whitepaper te plaatsen en naam en e-mailadres te ontvangen van iedereen die het whitepaper downloadt.

Voordelen


  • Grote redactionele vrijheid
  • Doelstelling imago kennispartner
  • Leads

Voorbeeld
Whitepaper: Van provisieverbod naar directe beloning

Nedasco whitepaper

Advertorial

Advertorials worden tussen de redactionele content geplaatst en hebben een redactioneel uiterlijk. Hierdoor is de lezer ontvankelijker voor de (commerciële) boodschap. Geschikt voor zowel doelstellingen die gericht zijn op traffic als conversie.



Voordelen
 

  • Advertorial staat tussen redactionele content

  • Groot communicatievermogen door formaat

  • Geen typische reclame-uiting

  • Grote kans op conversie want gericht bezoek doordat men al een stuk tekst heeft kunnen lezen

  • Geschikt bij product of boodschap die een meer inhoudelijke benadering vraagt

  • Lage kosten creatie



Sponsored dossier

Een eigen webpagina geïntegreerd in de website am:web. Eén of meerdere webpagina's met een aantal zelfgeschreven of door de redactie geschreven artikelen. Aangevuld met bijvoorbeeld whitepapers, bannerruimte, een interactief element zoals poll/stelling of een invulformulier. Voor de periode van een kwartaal of een jaar.



Voordelen


  • Exclusiviteit op een bepaald onderwerp
  • Thoughtleadership (autoriteit, kennispartner) 

  • Er is een vast kader op de homepagina om traffic naar de dossiers te genereren

Voorbeeld
Bekijk de partnerdossiers op am:web.

Ace     Aegon     Avero Achmea        Generali


Video

Plaats je eigen video, denk aan een interview, webinar of commerical, tussen relevante content. Een webinar of interview zet je neer als expert op een bepaald terrein. Bovendien is een webinar ook uitermate geschikt om leads te genereren. Een commercial biedt de beste mogelijkheid om je boodschap visueel aantrekkelijk te presenteren en gevoel over te brengen.

Voordelen

  • Gemakkelijke adaptie bestaand videomateriaal
  • Emoties overbrengen
  • Thoughtleadership (doelstelling imago kennispartner)

Voorbeeld

Meer weten?

We vertellen je graag meer over de mogelijkheden. Bel ons op (088) 5840 861 voor een vrijblijvend advies.

cases