Case 4DMS

4DMS logo

Partner                4DMS: Integrated Marketing & Campagne Management
Doel                      Promotie van gezamenlijke dienstverlening voor duurzaam ondernemen
Middelen             Whitepaper + Stand en spreektijd op de Verzekeringsbranchedag 2013

4DMS heeft samen met Sparkling CRM en andere partners invulling gegeven aan een stand op de Verzekeringsbranchedag.

Gestelde doelen

Ter promotie van hun gezamenlijke dienstverlening voor duurzaam ondernemen heeft 4DMS samen met Sparkling CRM en andere partners twee whitepapers geschreven en zijn zij met een stand en spreektijd aanwezig geweest op de VBdag.  

4DMS heeft AMmedia met name ingezet ter promotie van de whitepapers.

Middelen

Om dit nieuwe verdienmodel via de whitepapers in de markt te zetten heeft 4DMS gekozen voor de inzet van advertorials in de AMnieuwsbrieven. Hierin stond een link naar de eigen landingspage, waar geïnteresseerden de whitepapers konden downloaden. De advertorial is in totaal vier werkdagen geplaatst voor twee verschillende whitepapers, in de periode rond de Verzekeringsbranchedag (1 week voor, 2 weken na).

Door de deelname met een sponsorpakket C heeft 4DMS ook nog recht op 30.000 impressies op de half banner positie van AM web. Een prima middel om Brand Awareness mee te vergroten.

Resultaat

De clickratio op de advertorials was bovengemiddeld goed en deze inzet heeft tot veel traffic en goede resultaten geleid bij 4DMS. Mede door het goede bereik van de AMnieuwsbrieven heeft 4DMS haar doelstelling ruimschoots behaald.


Vorige Case