Brandmap

am: is het interactieve platform voor professionals in de financiële dienstverlening. am: helpt de professional zodat hij altijd toegang heeft tot de juiste informatie op het juiste moment via het juiste kanaal. Want daar draait het om.

Geschiedenis 

AssurantieMagazine verscheen voor het eerst rond 1980 en groeide al snel uit tot het grootste blad voor de verzekeringsbranche, gratis voor vakgenoten! AMplus werd in 2012 geïntroduceerd, maar de voorloper Het Verzekeringsblad was al ruim 100 jaar een begrip in de markt. De website bestaat ook al jaren en is niet meer weg te denken als centrale informatiepunt met nieuws, blogs en opinie.

In november 2013 heeft Vakmedianet de activiteiten in het vakgebied Assurantie overgenomen van Wolters Kluwer. Deze overname heeft ervoor gezorgd dat in april 2014 het vernieuwde am: is geïntroduceerd. De media van am: hebben een transformatie ondergaan.

Het nieuwe am: is de informatiebron die de professional dagelijks via mobiel en desktop scherp houdt met nieuws en vakkennis. am:magazine is de inspirator die ontwikkelingen voor hem duidt en verschillende opinies naast elkaar zet in een nieuw maandelijks magazine. am: is de vakgenoot die hem introduceert bij collega's en hem oog in oog brengt met 'thought leaders' op baanbrekende events. 

am: is een must voor elke verzekeringsprofessional.
En voor jou om bij hen top-of-mind te zijn.

  • am:web - het centrale informatiepunt met nieuws blogs en opinie
  • am:signalen - dagelijkse nieuwsbrieven en werkelijkse updates per vakgebied
  • am:magazine - maandelijkse inspiratie met achtergronden, verdieping en opinie
  • am:events - inspirerende bijeenkomsten om te netwerken of vakkennis aan te scherpen

Professionals in de financiële dienstverleniing zijn eigentijdse beslissers. Dus horen ook sociale media als LinkedIn, Facebook en vooral Twitter steeds meer bij hun dagelijks leven. am: maakt zelf ook veelvuldig gebruik van deze contactkanalen, zowel bij het aanjagen van relevante berichten, het zoeken naar specifieke informatie of contacten als bij het verspreiden van nieuws. Het aantal volgers op Twitter (@AMweb_nl, @vbdag), LinkedIn (am:magazine en am:verzekeringsbranchedag) en Facebook (am:verzekeringsbranchedag) groeit gestaag.